Kako preseliti Iskon uslugu?

Možete preseliti svoju Iskon uslugu na bilo koju lokaciju gdje je Iskon dostupan.

Za preseljenje usluge dođite osobno u Iskon (centralu ili regionalni ured) ili pošaljite zahtjev poštom odnosno e-mailom (prodaja@iskon.hr za privatne korisnike ili poslovna-prodaja@iskon.hr za poslovne korisnike), a možete zatražiti preseljenje i putem korisničkih stranica moj.iskon.hr.

Ako zahtjev šaljete poštom ili e-mailom, vlasnik linije treba potpisati zahtjev i priložiti fotokopiju osobne iskaznice vlasnika linije. Poslovni korisnici trebaju staviti i pečat tvrtke/obrta na zahtjev.

Prilikom preseljenja možete zadržati postojeći paket, ako to želite i ako to tehničke mogućnosti na novoj lokaciji dozvoljavaju. Na novoj lokaciji morate imati ispravnu lokalnu (kućnu) instalaciju s utičnicom. Pogledajte sve najnovije Iskon pakete i odaberite uslugu za vašu novu lokaciju.

Nakon primitka vašeg zahtjeva kontaktirat ćemo vas s dodatnim informacijama o daljnjoj proceduri i poslati finalnu potvrdu preseljenja na novu lokaciju. Uslugu na novoj lokaciji možete očekivati u roku od 30 dana od naše potvrde.

Za detaljne informacije oko podnošenja zahtjeva javite nam se mailom na info@iskon.hr ili nazovite naš besplatni info telefon 0800 1000, svakodnevno 8-20 sati.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ugovor možete raskinuti e-mailom, telefonom, poštom ili osobno. Pošaljite zahtjev sa sljedećim informacijama:- ime i prezime- adresa- broj telefona ili e-mail- preslika osobne iskazniceZahtjev možete poslati na jedan od sljedećih načina: Mailom na iskonovac@iskon. hr ako ste privatni korisnik ili na ...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?