Kako preseliti Iskon uslugu?

Možete preseliti svoju Iskon uslugu na bilo koju lokaciju gdje je Iskon dostupan.

Za preseljenje usluge dođite osobno u Iskon (centralu ili regionalni ured) ili pošaljite zahtjev poštom odnosno e-mailom (prodaja@iskon.hr za privatne korisnike ili poslovna-prodaja@iskon.hr za poslovne korisnike), a možete zatražiti preseljenje i putem korisničkih stranica moj.iskon.hr.

Ako zahtjev šaljete poštom ili e-mailom, vlasnik linije treba potpisati zahtjev i priložiti fotokopiju osobne iskaznice vlasnika linije. Poslovni korisnici trebaju staviti i pečat tvrtke/obrta na zahtjev.

Prilikom preseljenja možete zadržati postojeći paket, ako to želite i ako to tehničke mogućnosti na novoj lokaciji dozvoljavaju. Na novoj lokaciji morate imati ispravnu lokalnu (kućnu) instalaciju s utičnicom. Pogledajte sve najnovije Iskon pakete i odaberite uslugu za vašu novu lokaciju.

Nakon primitka vašeg zahtjeva kontaktirat ćemo vas s dodatnim informacijama o daljnjoj proceduri i poslati finalnu potvrdu preseljenja na novu lokaciju. Uslugu na novoj lokaciji možete očekivati u roku od 30 dana od naše potvrde.

Za detaljne informacije oko podnošenja zahtjeva javite nam se mailom na info@iskon.hr ili nazovite naš besplatni info telefon 0800 1000, svakodnevno 8-20 sati.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ugovor možete raskinuti e-mailom, telefonom, poštom ili osobno. Pošaljite zahtjev sa sljedećim informacijama:- ime i prezime- adresa- broj telefona ili e-mail- preslika osobne iskazniceZahtjev možete poslati na jedan od sljedećih načina: Mailom na iskonovac@iskon. hr ako ste privatni korisnik ili na ...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.