Možete preseliti svoju Iskon uslugu na bilo koju lokaciju gdje je Iskon dostupan.
Za preseljenje usluge dođite osobno u Iskon (centralu ili regionalni ured) ili pošaljite zahtjev poštom odnosno e-mailom (prodaja@iskon.hr za privatne korisnike ili poslovna-prodaja@iskon.hr za poslovne korisnike), a možete zatražiti preseljenje i putem korisničkih stranica moj.iskon.hr.
Ako zahtjev šaljete poštom ili e-mailom, vlasnik linije treba potpisati zahtjev i priložiti fotokopiju osobne iskaznice vlasnika linije. Poslovni korisnici trebaju staviti i pečat tvrtke/obrta na zahtjev.
Prilikom preseljenja možete zadržati postojeći paket, ako to želite i ako to tehničke mogućnosti na novoj lokaciji dozvoljavaju. Na novoj lokaciji morate imati ispravnu lokalnu (kućnu) instalaciju s utičnicom. Pogledajte sve najnovije Iskon pakete i odaberite uslugu za vašu novu lokaciju.
Nakon primitka vašeg zahtjeva kontaktirat ćemo vas s dodatnim informacijama o daljnjoj proceduri i poslati finalnu potvrdu preseljenja na novu lokaciju. Uslugu na novoj lokaciji možete očekivati u roku od 30 dana od naše potvrde.
Za detaljne informacije oko podnošenja zahtjeva javite nam se mailom na info@iskon.hr ili nazovite naš besplatni info telefon 0800 1000, svakodnevno 8-20 sati.