Iskon Mobile Wi-Fi

Signal ovisi o području na kojem se nalazite te o opterećenosti centrale i odašiljača na vašem području. Pokušajte ugasiti i upaliti mobilni uređaj. Ako je signal i dalje slab, nažalost morat ćete pričekati da se opterećenost smanji i da se signal pojača.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite imate li upisane ispravne APN postavke na mobitelu. Detalje o APN-ovima možete pronaći ovdje. Ako se poteškoće nastavljaju i s ispravnim APN-ovima, provjerite imate li neplaćenih računa ili jeste li možda potrošili sve GB prometa. Ako internet i dalje ne radi, a sve su navedene stavke ispra...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaj

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.