Zašto mi ne radi mobilni internet?

Provjerite imate li upisane ispravne APN postavke na mobitelu. Detalje o APN-ovima možete pronaći ovdje.

Ako se poteškoće nastavljaju i s ispravnim APN-ovima, provjerite imate li neplaćenih računa ili jeste li možda potrošili sve GB prometa.

Ako internet i dalje ne radi, a sve su navedene stavke ispravne, svakako ugasite i upalite mobilni uređaj i testirajte na drugom uređaju.

Bude li problem i dalje prisutan, kontaktirajte nas da utvrdimo o kakvoj se poteškoći radi te da je uklonimo u što kraćem roku.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Signal ovisi o području na kojem se nalazite te o opterećenosti centrale i odašiljača na vašem području. Pokušajte ugasiti i upaliti mobilni uređaj. Ako je signal i dalje slab, nažalost morat ćete pričekati da se opterećenost smanji i da se signal pojača.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?