Iskon Mobile

Provjerite jesu li svi računi plaćeni, jeste li isključeni te imate li zabranu odlaznih poziva. Ako su računi uredni, svakako ugasite i upalite mobilni uređaj i testirajte na drugom uređaju. Bude li problem i dalje prisutan, kontaktirajte nas da utvrdimo o kakvoj se poteškoći radi te da je uklonimo u...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite imate li upisane ispravne APN postavke na mobitelu. Detalje o APN-ovima možete pronaći ovdje. Ako se poteškoće nastavljaju i s ispravnim APN-ovima, provjerite imate li neplaćenih računa ili jeste li možda potrošili sve GB prometa. Ako internet i dalje ne radi, a sve su navedene stavke ispra...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaj

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.