Zašto mi ne rade pozivi/SMS-ovi?

Provjerite jesu li svi računi plaćeni, jeste li isključeni te imate li zabranu odlaznih poziva.

Ako su računi uredni, svakako ugasite i upalite mobilni uređaj i testirajte na drugom uređaju. Bude li problem i dalje prisutan, kontaktirajte nas da utvrdimo o kakvoj se poteškoći radi te da je uklonimo u što kraćem roku.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Signal ovisi o području na kojem se nalazite te o opterećenosti centrale i odašiljača na vašem području. Pokušajte ugasiti i upaliti mobilni uređaj. Ako je signal i dalje slab, nažalost morat ćete pričekati da se opterećenost smanji i da se signal pojača.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.