Telefon

Poteškoće s telefonom

Provjerite je li vam faks-aparat podešen na tonsko biranje. Provjerite u postavkama faksa je li vam podešena brzina slanja od 9600bps. Postavke zemlje (country settings) postavite na Germany ili Italy te uključite ECM (error correction mode) režim rada za ispravljanje pogrešaka. Ako i dalje imate po...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite jeste li podesili ikakvu zabranu prema određenim destinacijama. Na korisničkim stranicama moj. iskon. hr, provjerite status zabrane poziva. Ako nakon biranja broja dobivate poruku da vam je telefon zaključan, provjerite status računa na našem besplatnom info broju 0800 1000.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Provjerite je li vam telefonski aparat podešen na tonsko biranje. Iskon telefonija koristi tonski način biranja, te ako vam je telefon podešen na pulsno biranje, primati ćete pozive, ali ih nećete moći obavljati. 

Daljnje upute pročitajte u članku.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite je li vam telefonski aparat podešen na tonsko biranje. Iskon telefonija koristi tonski način biranja, ako vam je telefon podešen na pulsno biranje, primat ćete pozive, ali ih nećete moći obavljati. Također, pokušajte resetirati telefon (isključivanjem iz struje i ponovnim uključivanjem) i...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Probajte zamijeniti telefonski kabel između telefona i routera i testirati s drugim telefonom. Ako koristite bežični telefon, moguće je da baza telefona bežično interferira s WLAN routerom - odmaknite bazu telefona što dalje od routera ako je ikako moguće. Ako i ovo ne pomogne, svakako nas kontaktira...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Najčešći problemi s radom telefona tiču se telefonskog aparata, kabela s kojim je spojen na router te samog routera.

Detaljnije pročitajte u članku.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaj

Friend brojeve, ukoliko su sadržani u paketu, možete uređivati na korisničkim stranicama moj. iskon. hr. Pod karticom "Moje usluge", unutar stavke "Govorne usluge" odaberite opciju "Izmjena Friend brojeva". Prvi unos i prva promjena Friend broja besplatni su. Svaka sljedeća promjena naplaćuje se 20 kn...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Uslugu preusmjeravanja poziva potrebno je uključiti na telefonskom aparatu. Nije moguće preusmjeravati pozive na međunarodne brojeve, a usluga se može poništiti samo s telefonske linije na kojoj je aktivirana.

Detaljnije pročitajte u članku.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?