Zašto mi ne rade pozivi prema XYZ broju?

Provjerite jeste li podesili ikakvu zabranu prema određenim destinacijama. Na korisničkim stranicama moj.iskon.hr, provjerite status zabrane poziva.

Ako nakon biranja broja dobivate poruku da vam je telefon zaključan, provjerite status računa na našem besplatnom info broju 0800 1000.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Friend brojeve, ukoliko su sadržani u paketu, možete uređivati na korisničkim stranicama moj. iskon. hr. Pod karticom "Moje usluge", unutar stavke "Govorne usluge" odaberite opciju "Izmjena Friend brojeva". Prvi unos i prva promjena Friend broja besplatni su. Svaka sljedeća promjena naplaćuje se 20 kn...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite je li vam faks-aparat podešen na tonsko biranje. Provjerite u postavkama faksa je li vam podešena brzina slanja od 9600bps. Postavke zemlje (country settings) postavite na Germany ili Italy te uključite ECM (error correction mode) režim rada za ispravljanje pogrešaka. Ako i dalje imate po...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.