TV

Regularni program

Programski vodič ažurira se svakodnevno. U sučaju da vam se EPG ne prikazuje, resetirajte Iskon. TV prijamnik gašenjem iz struje i ponovnim paljenjem ili kroz sučelje Iskon. TV prijamnika (u izborniku Postavke potrebno je odabrati Ponovno pokretanje sustava).

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite jeste li greškom uključili samo određenu kategoriju kanala (nacionalni, dokumentarni itd. ). Pritisnite na Iskon. TV daljinskome upravljaču strelicu za desno i odaberite kategoriju Svi kanali.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Iskon. TV standardni kanali imaju rezoluciju 576p, HD kanali 720p, a Full HD su 1080p. Na 4K televizorima ili televizorima s velikom rezolucijom slika se rasteže te se pojavljuju zrna i pikseli. Potrebno je smanjiti rezoluciju televizora.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Provjerite svijetli li lampica na Iskon.TV-u kada je upaljen u struju. Ako ne svijetli, pokušajte ga uključiti u drugu utičnicu. Ako i dalje ne radi, kontaktirajte nas kako bismo zamijenili uređaj.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite jeste li navedene kanale ugovorili. Ako niste, kontaktirajte naš odjel za informacije na besplatni broj 0800-1000. Ako pak jeste ugovorili navedene kanale, a i dalje vam nisu vidljivi, ugasite i upalite Iskon. TV prijamnik te ponovno testirajte rad kanala.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Postoji nekoliko uzroka smrzavanja slike na Iskon.TV-u a tiču se preopterećenje linije kada je povećan upload i/ili download, kod pucanja glavnog DSL ili optičkog signala te kod loše kvalitete ili stanja opreme (kablova ili Homeplugova).

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Postoji nekoliko uzroka za trzanje slike na Iskon.TV-u a tiču se preopterećenja linije kada je povećan upload i/ili download, kod pucanja glavnog DSL ili optičkog signala te kod loše kvalitete ili stanja opreme (kablova ili Homeplugova).

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Videoteka

U nekim situacijama filmovi u videoteci se ne pokreću uopće ili imaju samo crnu sliku. U tim slučajevima svakako ugasite i upalite Iskon. TV prijamnik i testirajte ponovno. Ako se problem i dalje nastavlja, svakako nas kontaktirajte da s naše strane utvrdimo o kakvoj se poteškoći radi te da je uklonim...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
U nekim situacijama filmovi u videoteci ne pokreću se uopće ili imaju samo crnu sliku. U tim slučajevima svakako ugasite i upalite Iskon. TV prijamnik i testirajte ponovno. Ako se problem i dalje nastavlja, svakako nas kontaktirajte da s naše strane utvrdimo o kakvoj se poteškoći radi te da je uklonim...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Pojedini flmovi nedostupni su greškom ili zbog određenih poteškoća koje mogu biti prisutne na Iskon. TV prijamniku. U tim slučajevima svakako ugasite i upalite Iskon. TV prijamnik i testirajte ponovno. Ako se problem i dalje nastavlja, svakako nas kontaktirajte da s naše strane utvrdimo o kakvoj se pot...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Snimalica

Postoji nekoliko uzroka trzanja slike na Iskon.Snimalici, a tiču se preopterećenja linije kada je povećan upload i/ili download, kod pucanja glavnog DSL ili optičkog signala te kod loše kvalitete ili stanja opreme (kablova ili Homeplugova) u trenutku snimanja. Kvaliteta linije može uzrokovati smetnje (trzanje) kod gledanja snimke samo ako u tom trenutku postoje poteškoće na istoj.

Detalje pročitajte u članku.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite koju Snimalicu imate ugovorenu u paketu. Detaljnije o Iskon. Snimalici možete naći ovdje. Neke emisije i programi nisu dostupni za snimanje. Ako je program ipak uključen u snimalicu, ali se ne pojavljuje opcija za snimanje, ugasite i upalite Iskon. TV prijamnik i testirajte ponovno. Ako se pr...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Pomaknute emisije najčešće su posljedica pomicanja programa kanala od strane TV kuće koja emitira program. Pokušajte ugasiti i upaliti iskon. TV uređaj. Ako je emisija i dalje pomaknuta, uzrok je nažalost već navedeno pomicanje programa te ne možemo ništa napraviti.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Podaci za pristup

Ako niste samostalno izmjenili PIN roditeljske zaštite istovjetan je PINu za Iskon.TV. Ako ipak jeste, PIN roditeljske zaštite možete samostalno izmjeniti putem postavki Iskon.TVa. 

Pročitajte detaljno u uputi.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

PIN za Iskon.TV možete pronaći na pozdravnom pismu koje ste zaprimili pri instalaciji usluge. Također, isti možemo ustupiti telefonskim putem ili u pisanom obliku.

Detaljno pročitajte u uputi.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Postavke Iskon.TV-a

Iskon.TV usluga omogućava vam postavljanje dodatnih korisničkih profila, za sve ukućane, koji se mogu prilagoditi individualnoj potrebi. Za svaki profil možete mijenjati naziv, definirati zasebni popis kanala i podešavati stavke roditeljske zaštite.

Detalje pročitajte u članku.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Postavke ekrana ovise o televizoru te se postavke slike postavljaju na istom. Rezolucija se može promijeniti i u postavkama Iskon. TV-a: Postavke > TV postavke > Postavke sučelja > Izlazna rezolucija.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Automatska prijava aktivira se u postavkama Iskon.TV prijamnika. Putanju i slikovni opis možete pronaći u ovom članku.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Prikaz broja na Iskon.TV-u služi tome da se prikaže broj pozivatelja na vašem televizoru kada zazvoni telefon. Prikaz broja postavljate ili uklanjate u izborniku "Notifikacija" na Iskon.TV sučelju.

Detalje pročitajte u članku

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaj

U izborniku Iskon. TVa odaberite Postavke > TV Postavke > Moji Kanali Pozicionirajte se na kanal koji želite dodati u listu Moji Kanali i označite ga sa kvačicom pomoću tipke OK na daljinskom. Označite na listi sve kanale koje želite dodati u Moji kanali. Za spremanje liste Moji kanali odaberi...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Ovdje možete pronaći Redoslijed svih TV programa. Napravite svoj redoslijed kanala i pomaknite omiljeni kanal na omiljenu poziciju. Odaberite u Menu-u Postavke -> TV Postavke -> Redoslijed kanala Tipkom OK odaberite kanal kojem želite promijeniti poziciju u kanalnoj listi i u polje Promjena bro...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Iskon.Snimalica 24/7 dodatna je usluga u sklopu Iskon.TV-a. Omogućuje:

  • snimanje sadržaja na zahtjev (na preko 100 kanala), ukupnog trajanja 1000 minuta.
  • kontinuirano (automatsko) snimanje programa na gotovo 40 kanala označenih u programskom vodiču, 168 sati (7 dana) unatrag. Sadržaj snimljen kontinuiranom snimalicom ne ulazi u kvotu od 1000 minuta dostupnu za snimanje na zahtjev. 

Popis TV kanala koji se snimaju na zahtjev ili kontinuirano

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?