Što napraviti ako mi Iskon.TV prijamnik ne radi?

Provjerite svijetli li lampica na Iskon.TV-u kada je upaljen u struju. Ako ne svijetli, pokušajte ga uključiti u drugu utičnicu. Ako i dalje ne radi, kontaktirajte nas kako bismo zamijenili uređaj.

Ako lampica svijetli, pratite upute "Na TV zaslonu mi se pojavljuje poruka 'No signal' / 'Nema signala'. Što to znači?"

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Programski vodič ažurira se svakodnevno. U sučaju da vam se EPG ne prikazuje, resetirajte Iskon. TV prijamnik gašenjem iz struje i ponovnim paljenjem ili kroz sučelje Iskon. TV prijamnika (u izborniku Postavke potrebno je odabrati Ponovno pokretanje sustava).

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.