Kako biste utvrdili radi li se o bilo kojem od ovih uzroka, svakako prvo ugasite i upalite uređaj te ponovno testirajte radi li ispravno.
Ako poteškoće i dalje postoje, napravite reset routera (svakako iskopčajte Iskon.TV prijamnik iz struje prije reseta routera!) tako da na desetak sekundi pritisnete tipku reset, koja se nalazi sa stražnje ili donje strane routera.
VAŽNO: vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru, poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.
Uzrok poteškoće može biti povećan upload i/ili download. Radi se o jednoj vrsti preopterećenja linije gdje veliku količinu resursa oduzme jedan uređaj ili aplikacija te drugi uređaji nemaju brži pristup internetu. U ovom slučaju pratite sljedeće korake:
- Ograničite maksimalan download kako bi vam ostalo dostupne brzine za surfanje, kao i pristupnom uređaju za komunikaciju sa sustavom.
- Ograničite maksimalni upload. 0 označava vrijednost bez ograničenja, pa će vam se tako opteretiti cijela linija.
- Ograničite maksimalan globalni broj konekcija na 125. Naime, router ima ograničen broj konekcija na 1024. Ako se taj broj zapuni dolazi do izrazitog usporavanja u radu uređaja te se stvaraju dodatne poteškoće u korištenju usluge.
Povećan promet u uploadu mogu uzrokovati i cloud servisi poput Google Drivea, Dropboxa, iClouda i sličnih. Pokušajte ograničiti upload u navedenim aplikacijama ili navedene aplikacije i upload koristite dok se ne koriste drugi internetski servisi (primjerice, tijekom kasnih noćnih sati).
Ako i ovo ne pomogne, zamijenite kabel kojim spajate Iskon.TV prijamnik i router. Svakako nas kontaktirajte ako se trzanje i dalje pojavljuje kako bismo riješili poteškoću u što kraćem roku!