Zašto mi ne radi telefon?

Najčešći problemi s radom telefona tiču se telefonskog aparata, kabela s kojim je spojen na router te samog routera.

Detaljnije pročitajte u članku.

Pokušajte se nazvati na telefon. Zvoni li uredno kao da čekate da se netko javi? U tom slučaju provjerite je li vam telefonski aparat podešen na tonsko biranje. Iskon telefonija koristi tonski način biranja, ako vam je telefon podešen na pulsno biranje, primati ćete pozive, ali ih nećete moći obavljati. Također, pokušajte resetirati telefon (isključivanjem iz struje i ponovnim uključivanjem) i zamjeniti telefonski kabel između telefona i routera te isprobati vezu drugim telefonskim aparatom.

Ako pak ne zvoni, potrebno je resetirati router kako bi se konekcija uspostavila.

Resetirati router možete tako da pratite video upute na našoj stranici "Priručnici i upute - routeri > Video upute".

VAŽNO: vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru, poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.

Ako i ovo ne pomogne, svakako nas kontaktirajte kako bismo riješili poteškoću u što kraćem roku!

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Friend brojeve, ukoliko su sadržani u paketu, možete uređivati na korisničkim stranicama moj. iskon. hr. Pod karticom "Moje usluge", unutar stavke "Govorne usluge" odaberite opciju "Izmjena Friend brojeva". Prvi unos i prva promjena Friend broja besplatni su. Svaka sljedeća promjena naplaćuje se 20 kn...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite je li vam faks-aparat podešen na tonsko biranje. Provjerite u postavkama faksa je li vam podešena brzina slanja od 9600bps. Postavke zemlje (country settings) postavite na Germany ili Italy te uključite ECM (error correction mode) režim rada za ispravljanje pogrešaka. Ako i dalje imate po...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?