Kako mogu aktivirati preusmjeravanje poziva?

Uslugu preusmjeravanja poziva potrebno je uključiti na telefonskom aparatu. Nije moguće preusmjeravati pozive na međunarodne brojeve, a usluga se može poništiti samo s telefonske linije na kojoj je aktivirana.

Preusmjeravanje poziva kod zauzeća linije

  1. aktiviranje usluge: *69*broj na koji se preusmjerava#
    • glasovna poruka "Pozivi kod zauzeća linije preusmjereni su prema broju..."
  2. poništavanje usluge: #69#
    • glasovna poruka "Pozivi kod zauzeća linije nisu preusmjereni"
  3. provjera: *#69#

Preusmjeravanje poziva kada nema odgovora

Ne javi li se korisnik 5 sekundi nakon poziva, poziv će biti preusmjeren.

  1. aktiviranje usluge: *61*broj na koji preusmjerava#
    • glasovna poruka "Pozivi kod nejavljanja preusmjereni su prema broju..."
  2. poništavanje usluge: #61#
    • glasovna poruka "Pozivi kod nejavljanja nisu preusmjereni"
  3. provjera: *#61#
  4. dodatna opcija: *61*broj na koji preusmjerava *TIMER# , TIMER je broj sekundi zvonjave nakon kojeg se poziv preusmjerava. Početna vrijednost je 5 sekundi.

Bezuvjetno preusmjeravanje poziva

  1. aktiviranje usluge: *21*broj na koji se preusmjerava#
    • glasovna poruka "Pozivi su bezuvjetno preusmjereni prema broju..."
  2. poništavanje usluge: #21#
    • glasovna poruka "Pozivi nisu bezuvjetno preusmjereni"
  3. provjera: *#21#

Aktivacija i korištenje usluge preusmjeravanja ne naplaćuju se. Naplaćuje se ostvareni poziv između telefonske linije s koje se preusmjerava i linije na koju je preusmjereno.

Je li vam odgovor pomogao?