Zašto mogu zvati, ali ne mogu primati pozive?

Provjerite je li vam telefonski aparat podešen na tonsko biranje. Iskon telefonija koristi tonski način biranja, te ako vam je telefon podešen na pulsno biranje, primati ćete pozive, ali ih nećete moći obavljati. 

Daljnje upute pročitajte u članku.

Također, pokušajte resetirati telefon (iskapčanjem iz struje i ponovnim ukapčanjem) i zamjeniti telefonski kabel između telefona i routera te isprobajte vezu s drugim telefonskim aparatom.

Ako to ne pomogne potrebno je resetirati router kako bi se konekcija uspostavila.

Resetirati router možete tako da na desetak sekundi pritisnete tipku reset koja se nalazi sa stražnje ili donje strane routera.

VAŽNO: Vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.

Ako nakon biranja broja dobivate poruku da vam je telefon zaključan, provjerite status računa na našem besplatnom info broju 0800 1000.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Friend brojeve, ukoliko su sadržani u paketu, možete uređivati na korisničkim stranicama moj. iskon. hr. Pod karticom "Moje usluge", unutar stavke "Govorne usluge" odaberite opciju "Izmjena Friend brojeva". Prvi unos i prva promjena Friend broja besplatni su. Svaka sljedeća promjena naplaćuje se 20 kn...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Provjerite je li vam faks-aparat podešen na tonsko biranje. Provjerite u postavkama faksa je li vam podešena brzina slanja od 9600bps. Postavke zemlje (country settings) postavite na Germany ili Italy te uključite ECM (error correction mode) režim rada za ispravljanje pogrešaka. Ako i dalje imate po...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?