Kako vratiti Iskonovu opremu?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Nakon prestanka korištenja usluge korisnik treba vratiti opremu Iskonu u ispravnom i funkcionalnom stanju unutar 30 dana.

Preporučujemo vraćanje opreme poštom, na Iskonov trošak:

  • Opremu koju vraćate spremite u vrećicu ili kutiju te na nju napišite svoje ime, prezime i adresu.
  • Pošiljku odnesite u najbližu poslovnicu Hrvatske pošte, djelatniku navedite da šaljete na račun Iskona te navedite adresu na pošiljci: Iskon Internet d.d., Garićgradska ulica 13, 10000 Zagreb.
  • Ako nemate mogućnost otići do poslovnice pošte, nazovite nas na 0800 1000 da dogovorimo prikupljanje opreme na vašoj adresi.

Za više informacija o vraćanju opreme možete kontaktirati besplatni info telefon 0800 1000.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Mogu li privremeno isključiti uslugu?

Moguće je zatražiti privremeno isključenje usluge kada vam je to potrebno.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.