Kako vratiti Iskonovu opremu?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Nakon prestanka korištenja usluge korisnik treba vratiti opremu Iskonu u ispravnom i funkcionalnom stanju unutar 30 dana.

Preporučujemo vraćanje opreme poštom, na Iskonov trošak:

  • Opremu koju vraćate spremite u kutiju te na nju napišite svoje ime, prezime i adresu.
  • Pošiljku odnesite u najbližu poslovnicu Hrvatske pošte, djelatniku navedite da šaljete na račun Iskona te navedite adresu na pošiljci: Hrvatski Telekom d.d. za Iskon, Garićgradska 13, 10000 Zagreb
  • Ako nemate mogućnost otići do poslovnice pošte, nazovite nas na 0800 1000 da dogovorimo prikupljanje opreme na vašoj adresi.

Za više informacija o vraćanju opreme možete kontaktirati besplatni info telefon 0800 1000.

Je li vam odgovor pomogao?