Kako vratiti Iskonovu opremu?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, terminalna oprema je u najmu, koja je uključena u cijenu paketa. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

U slučaju prestanka Pretplatničkog ugovora, korisnik treba vratiti Iskonu opremu u ispravnom i funkcionalnom stanju unutar 30 dana.

Opremu je moguće vratiti poštom ili osobno na adresu u Zagrebu, Garićgradska 13 ili u neki od Iskonovih regionalnih ureda.

U slučaju zamjene usluge, prilikom koje dolazi i do zamjene opreme, dostavna služba će preuzeti staru opremu. Kurir će kontaktirati korisnika i s njim dogovoriti termin preuzimanja koji mu najviše odgovara.

Za više informacija o vraćanju opreme možete kontaktirati besplatni info telefon 0800 1000.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.