Kako vratiti Iskonovu opremu?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Nakon prestanka korištenja usluge korisnik treba vratiti opremu Iskonu u ispravnom i funkcionalnom stanju unutar 30 dana.

Preporučujemo vraćanje opreme poštom, na Iskonov trošak:

  • Opremu koju vraćate spremite u kutiju te na nju napišite svoje ime, prezime i adresu.
  • Pošiljku odnesite u najbližu poslovnicu Hrvatske pošte, djelatniku navedite da šaljete na račun Iskona te navedite adresu na pošiljci: Hrvatski Telekom d.d. za Iskon, Garićgradska 13, 10000 Zagreb
  • Ako nemate mogućnost otići do poslovnice pošte, nazovite nas na 0800 1000 da dogovorimo prikupljanje opreme na vašoj adresi.

Za više informacija o vraćanju opreme možete kontaktirati besplatni info telefon 0800 1000.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ugovor možete raskinuti e-mailom, telefonom, poštom ili osobno. Pošaljite zahtjev sa sljedećim informacijama:- ime i prezime- adresa- broj telefona ili e-mail- preslika osobne iskazniceZahtjev možete poslati na jedan od sljedećih načina: Mailom na iskonovac@iskon. hr ako ste privatni korisnik ili na ...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.