Privremeno isključenje usluge

Mogu li privremeno isključiti uslugu?

Moguće je zatražiti privremeno isključenje usluge kada vam je to potrebno.

Zatražite ga putem korisničkih stranica moj.iskon.hr, pozivom na 0800 1000, ili osobnim dolaskom u Iskon (centralu ili regionalni ured).

Privremeno isključenje može započeti najranije od sljedećeg dana, minimalno razdoblje trajanja je mjesec dana, a maksimalno može trajati do 6 mjeseci, unutar razdoblja od 12 mjeseci.

Ponovna aktivacija usluge se naplaćuje jednokratno 6,64 € s PDV-om.
Za detaljne informacije oko podnošenja zahtjeva javite nam se mailom na info@iskon.hr ili nazovite 0800 1000, svakodnevno 8-20 h.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ugovor možete raskinuti e-mailom, telefonom, poštom ili osobno. Pošaljite zahtjev sa sljedećim informacijama:- ime i prezime- adresa- broj telefona ili e-mail- preslika osobne iskazniceZahtjev možete poslati na jedan od sljedećih načina: Mailom na iskonovac@iskon. hr ako ste privatni korisnik ili na ...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.