Privremeno isključenje usluge

Mogu li privremeno isključiti uslugu?

Moguće je zatražiti privremeno isključenje usluge kada vam je to potrebno.

Zatražite ga osobnim dolaskom u Iskon (centralu ili regionalni ured), slanjem zahtjeva poštom odnosno e-mailom (prijava@iskon.hr za privatne korisnike ili bizprijava@iskon.hr za poslovne korisnike) ili putem korisničkih stranica moj.iskon.hr.

Ako zahtjev šaljete poštom ili e-mailom, vlasnik linije treba potpisati zahtjev i priložiti fotokopiju osobne iskaznice vlasnika linije.
Privremeno isključenje može započeti najranije od sljedećeg dana, minimalno razdoblje trajanja je mjesec dana, a maksimalno može trajati do 6 mjeseci, unutar razdoblja od 12 mjeseci.

Ponovna aktivacija usluge se naplaćuje jednokratno 50 kn s PDV-om.
Za detaljne informacije oko podnošenja zahtjeva javite nam se mailom na info@iskon.hr ili nazovite 0800 1000, svakodnevno 8-20 h.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.