Promjena vlasništva Iskon usluge

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Trenutni i novi vlasnik linije trebaju potpisati zahtjev i priložiti fotokopiju osobne iskaznice novog vlasnika linije.

Važno je znati da prilikom promjene s privatnog na poslovnog korisnika ili obrnuto, trebate odabrati i odgovarajući paket usluga za novog vlasnika. Pogledajte sve najnovije Iskon pakete.

Nakon primitka vašeg zahtjeva kontaktirat ćemo vas s dodatnim informacijama o svim dokumentima koji su potrebni i daljnjoj proceduri.

Za detaljne informacije oko podnošenja zahtjeva javite nam se mailom na prijava@iskon.hr ili nazovite naš besplatni info telefon 0800 1000.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ugovor možete raskinuti e-mailom, telefonom, poštom ili osobno. Pošaljite zahtjev sa sljedećim informacijama:- ime i prezime- adresa- broj telefona ili e-mail- preslika osobne iskazniceZahtjev možete poslati na jedan od sljedećih načina: Mailom na iskonovac@iskon. hr ako ste privatni korisnik ili na ...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.