Promjena vlasništva Iskon usluge

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Trenutni i novi vlasnik linije trebaju potpisati zahtjev i priložiti fotokopiju osobne iskaznice novog vlasnika linije.

Važno je znati da prilikom promjene s privatnog na poslovnog korisnika ili obrnuto, trebate odabrati i odgovarajući paket usluga za novog vlasnika. Pogledajte sve najnovije Iskon pakete.

Nakon primitka vašeg zahtjeva kontaktirat ćemo vas s dodatnim informacijama o svim dokumentima koji su potrebni i daljnjoj proceduri.

Za detaljne informacije oko podnošenja zahtjeva javite nam se mailom na prijava@iskon.hr ili nazovite naš besplatni info telefon 0800 1000.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ugovor možete raskinuti e-mailom, telefonom, poštom ili osobno. Pošaljite zahtjev sa sljedećim informacijama:- ime i prezime- adresa- broj telefona ili e-mail- preslika osobne iskazniceZahtjev možete poslati na jedan od sljedećih načina: Mailom na iskonovac@iskon. hr ako ste privatni korisnik ili na ...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?