Raskid pretplatničkog ugovora

U skladu s važećim propisima o zaštiti potrošača i ako podaci o ugovorenoj usluzi nisu u skladu sa zahtjevom korisnika ili je došlo do prijevare ili zlouporabe podataka, korisnik ima pravo raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana sklapanja istoga. Osim toga, korisnik u skladu s važećim propisima može zatražiti raskid ugovora u bilo kojem trenutku korištenja. Ako se ugovor raskida unutar obveznog trajanja ugovorne obveze, korisniku će biti naplaćena izlazna naknada, definirana prema cjeniku ovisno o uvjetima pojedinog ugovora.

Ugovor se raskida pisanom obavijesti o raskidu upućenom Iskonu osobno, poštom, telefaksom, e-mailom ili telefonom. Potrebno je navesti uslugu koja se raskida, ime i prezime korisnika, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte te odgovarajući dokaz identiteta. 
U slučaju slanja obavijesti o raskidu poštom, osobno ili telefaksom potrebno je priložiti i presliku osobne iskaznice korisnika. Adrese Iskon sjedišta i regionalnih ureda nalaze se na Iskonovoj internetskoj stranici https://www.iskon.hr/O-Iskonu/Gdje-smo/Prodajna-mjesta-centrala-i-regionalni-uredi, a broj telefaksa je 01/6000 777.

U slučaju slanja e-mailom privatni korisnik šalje obavijest na e-mail adresu iskonovac@iskon.hr, a poslovni korisnik na poslovna-podrska@iskon.hr. Korisnik može poslati obavijest e-mailom poslanim s e-mail adrese koja je navedena kao e-mail adresa za kontakt prilikom sklapanja ugovora, e-mailom poslanim s e-mail adrese koja je dodijeljena prilikom sklapanja ugovora, slanjem e-maila putem internetskog portala moj.iskon.hr ili e-mailom poslanim s neke druge e-mail adrese, a u tom slučaju obavezno je priložiti i presliku osobne iskaznice korisnika.

U slučaju telefonskog slanja obavijesti o raskidu ugovora Iskon korisniku šalje zahtjev koji je primio telefonski, a korisnik mora pisanim putem poslati svoju suglasnost na zahtjev za raskid ugovora. Za raskid ugovora možete koristiti i Obrazac za jednostrani raskid ugovora, koji možete pronaći niže:

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.