Raskid pretplatničkog ugovora

Ugovor možete raskinuti e-mailom, telefonom, poštom ili osobno. Pošaljite zahtjev sa sljedećim informacijama:

- ime i prezime
- adresa
- broj telefona ili e-mail
- preslika osobne iskaznice

Zahtjev možete poslati na jedan od sljedećih načina:

  1. Mailom na iskonovac@iskon.hr ako ste privatni korisnik ili na poslovna-podrska@iskon.hr ako ste poslovni korisnik.
  2. Poštom na adresu Hrvatski Telekom d.d. za Iskon, Radnička cesta 21, 10000 Zagreb.
  3. Osobno u bilo kojem regionalnom uredu. Ovdje možete provjeriti koji Vam je regionalni ured najbliži.

Ako Vam ne odgovara nijedan od predloženih načina, nazovite nas na 0800 1000 da zajedno ispunimo zahtjev.

Rok za deaktivaciju usluge je 5 radnih dana od dostave ispravno popunjenog zahtjeva.

Nije obavezno, ali ako vam tako više odgovara možete nam poslati i popunjeni obrazac: 

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?