Poteškoće sa ZyXel B30A routerom

Postoje privremene poteškoće u radu ZyXel B30A modela routera/modema.

Ako imate takav model routera/modema, te Vam power lampica na routeru/modemu svijetli crveno ili treperi, molimo napravite slijedeće korake kako bi se usluga osposobila:

  1. isključite DSL kabel iz utičnice na routeru/modemu
  2. pritisnite čačkalicu ili spajalicu u rupicu "reset" na routeru/modemu i držite pritisnuto 20 sekundi
  3. nakon 20 sekundi udaljite čačkalicu/spajalicu iz utora "reset"
  4. pričekajte da power lapica počne svijetliti zeleno
  5. kada se upali power lampica zeleno, uključite natrag DSL kabel u modem/router
  6. nakon što prođe 10 minuta, testirajte rad usluge
  7. ako nakon 10 minuta usluga i dalje ne radi, ponovno pritisnite čačkalicu ili spajalicu u rupicu "reset" na routeru/modemu i držite pritisnuto 20 sekundi. Pričekajte 10 minuta
  8. ako ni nakon toga usluga ne bude radila nazovite besplatni broj tehničke podrške 0800 6320

Upute za ovaj model routera, kao i slike i obašnjenja za resetiranje, možete naći ovdje:

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.