Poteškoće sa ZyXel B30A routerom

Postoje privremene poteškoće u radu ZyXel B30A modela routera/modema.

Ako imate takav model routera/modema, te Vam power lampica na routeru/modemu svijetli crveno ili treperi, molimo napravite slijedeće korake kako bi se usluga osposobila:

  1. isključite DSL kabel iz utičnice na routeru/modemu
  2. pritisnite čačkalicu ili spajalicu u rupicu "reset" na routeru/modemu i držite pritisnuto 20 sekundi
  3. nakon 20 sekundi udaljite čačkalicu/spajalicu iz utora "reset"
  4. pričekajte da power lapica počne svijetliti zeleno
  5. kada se upali power lampica zeleno, uključite natrag DSL kabel u modem/router
  6. nakon što prođe 10 minuta, testirajte rad usluge
  7. ako nakon 10 minuta usluga i dalje ne radi, ponovno pritisnite čačkalicu ili spajalicu u rupicu "reset" na routeru/modemu i držite pritisnuto 20 sekundi. Pričekajte 10 minuta
  8. ako ni nakon toga usluga ne bude radila nazovite besplatni broj tehničke podrške 0800 6320

Upute za ovaj model routera, kao i slike i obašnjenja za resetiranje, možete naći ovdje:

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.