Postoje privremene poteškoće u radu ZyXel B30A modela routera/modema.
Ako imate takav model routera/modema, te Vam power lampica na routeru/modemu svijetli crveno ili treperi, molimo napravite slijedeće korake kako bi se usluga osposobila:
- isključite DSL kabel iz utičnice na routeru/modemu
- pritisnite čačkalicu ili spajalicu u rupicu "reset" na routeru/modemu i držite pritisnuto 20 sekundi
- nakon 20 sekundi udaljite čačkalicu/spajalicu iz utora "reset"
- pričekajte da power lapica počne svijetliti zeleno
- kada se upali power lampica zeleno, uključite natrag DSL kabel u modem/router
- nakon što prođe 10 minuta, testirajte rad usluge
- ako nakon 10 minuta usluga i dalje ne radi, ponovno pritisnite čačkalicu ili spajalicu u rupicu "reset" na routeru/modemu i držite pritisnuto 20 sekundi. Pričekajte 10 minuta
- ako ni nakon toga usluga ne bude radila nazovite besplatni broj tehničke podrške 0800 6320
Upute za ovaj model routera, kao i slike i obašnjenja za resetiranje, možete naći ovdje: