Ne mogu preuzeti datoteke preko linka za preuzimanje, što sad?

Dokumenti poslani korištenjem besplatnog Jumbo mail servisa čuvaju se na poslužitelju 10 dana te je broj mogućih preuzimanja ograničen na 10. Nakon toga, navedeni dokumenti se brišu s poslužitelja te nemamo više pristup istima.
Predlažemo da zamolite osobu koja vam je poslala datoteku da ponovno uploada datoteku te vam proslijedi novu poveznicu.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Kako bi mogli koristiti Jumbo usluge potrebno je prvo registrirati se za korištenje usluga. Registrirati se možete ovdje.  Više informacija o tome kako se registrirati za korištenje usluga možete pronaći ovdje.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Potrebno je prvo kliknuti na navedenu mapu ili datoteku kako bi se ona označila i potom trebate s desne strane kliknuti na „Podijeli". Potom će vas tražiti da unesete ime dijeljenja. Možete unijeti proizvoljan izraz, preporučujemo da unesete ime mape koju dijelite. Na kraju vas traži da unesete email...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Lozinku možete resetirati tako da na naslovnoj stranici Jumbo servisa kliknete opciju „Prijava". Na dnu padajućeg izbornika se pojavi mogućnost da kliknete na „Zaboravio sam lozinku". Nakon što kliknete na „Zaboravio sam lozinku" otvorit će vam se novi prozor gdje vas traži da upišete vašu mail adresu...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.