Koji su pristupni podaci za mail?

Uz webmail, na mail sustav se možete spojiti i mail klijentom (MS Outlook, Outlook Express, …) koristeći sljedeće parametre:

  1. Dolazni mail server: pop.domain.tld gdje je domain.tld ime vaše domene
  2. Odlazni mail server: smtp.domain.tld (uz uključenu opciju “server requires authentication”)
  3. Podržani protokoli za dolaznu poštu: POP3, IMAP
  4. Port za dolaznu poštu: 110 (i za Secure i za non-Secure)
  5. Podržani protokoli za odlaznu poštu: SMTP
  6. Prema početnim postavkama Vašeg mail klijenta, slanje mailova ide preko porta 25.
    • Ako iz bilo kojeg razloga imate poteškoća sa slanjem mailova preko porta 25 (port 25 blokiran kod pružatelja internet usluga) mailove možete slati preko porta 587 (bez enkripcije) ili 465 (uz enkripciju SSL).
Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ova greška prikazuje se kod neočekivanog prikaza internet stranice i uzrokovana je neočekivanim radom internet stranice na koju pristupate. Samim time Vaša internet veza nije uzrok poteškoća s kojima se susrećete, a u ovom slučaju ne možete puno učiniti nego pričekati nekoliko minuta i onda osvježit...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Preko Plesk sučelja možete promijeniti verziju ASP. NET-a tako da pod 'Websites & Domains' odaberete 'ASP. NET Settings'Na slijedećoj stranici odaberete 'Change Version'. Odaberete jednu od ponuđenih verzija i potvrdite s 'Apply'.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Kao korisnik Iskon hostinga možete koristiti besplatan certifikat za osiguravanje Vaše domene – Let's
Encrypt, koji omogućava sigurno surfanje vašom web stranicom. Detalje pročitajte u članku.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.