Zašto ne mogu slati mailove?

Kao korisnik Iskon hostinga imate mogućnost slanja mailova putem naših mail sustava koristeći smtp.vasa_domena.hr kao odlazni mail poslužitelj (outgoing mail server).

Spajanje na naše mail sustave zahtijeva autorizaciju koja je omogućena svim korisnicima na Plesk sustavu.

Kako dio pružatelja internet usluga ima rezerviran port 25 za spajanje na svoje mail sustave, predlažemo korištenje porta 587 ili 465.

Parametri za podešavanje mail klijenta su sljedeći:

  1. Odlazni mail poslužitelj: smtp.domena.tld (gdje je domena.tld vaša domena)
  2. Uključena opcija “My outgoing server requires authentication”
  3. Port za izlaznu poštu: 587 (bez enkripcije) ili 465 (sa enkripcijom SSL)
Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ova greška prikazuje se kod neočekivanog prikaza internet stranice i uzrokovana je neočekivanim radom internet stranice na koju pristupate. Samim time Vaša internet veza nije uzrok poteškoća s kojima se susrećete, a u ovom slučaju ne možete puno učiniti nego pričekati nekoliko minuta i onda osvježit...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Preko Plesk sučelja možete promijeniti verziju ASP. NET-a tako da pod 'Websites & Domains' odaberete 'ASP. NET Settings'Na slijedećoj stranici odaberete 'Change Version'. Odaberete jednu od ponuđenih verzija i potvrdite s 'Apply'.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Kao korisnik Iskon hostinga možete koristiti besplatan certifikat za osiguravanje Vaše domene – Let's
Encrypt, koji omogućava sigurno surfanje vašom web stranicom. Detalje pročitajte u članku.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.