Postoji nekoliko uzroka za poteškoće s prekidom interneta, a tiču se glavne DSL ili optičke linije te spojenosti na internetske servere.
DSL usluga
Prvo provjerite lampice na routeru. Ako ne svijetli Internet/Online lampica, a DSL lampica također ne svijetli ili treperi, u pitanju je prekid DSL linije te nam se odmah javite kako bismo napravili dodatne provjere i prijavili smetnju Odjelu tehnike.
Ako ne svijetli Internet/Online lampica, a DSL lampica svijetli stabilno, problem je u spajanju routera na internetske servere. U ovom slučaju potrebno je resetirati router kako bi se konekcija uspostavila.
Resetirati router možete tako da na desetak sekundi pritisnete tipku reset koja se nalazi sa stražnje ili donje strane routera.
VAŽNO: Vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.
Optika
Provjerite lampicu Internet/Online na routeru. Ako ne svijetli, provjerite lampicu LOS na optičkom pretvaraču. Ako svijetli crveno odmah nam se javite kako bismo napravili dodatne provjere i prijavili smetnju Odjelu tehnike. Ako pak ne svijetli, a sve ostale lampice na pretvaraču svijetle zeleno, molim Vas resetirajte oba uređaja kako bi se konekcija uspostavila.
Ako navedene lampice svijetle, mogući problem je u bežičnoj mreži ili u spojenosti LAN kabela. Odgovore potražite niže.
Ako i ovo ne pomogne, svakako nas kontaktirajte kako bismo riješili poteškoću u što kraćem roku!