Zašto mi internet ne radi?

Postoji nekoliko uzroka za poteškoće s prekidom interneta, a tiču se glavne DSL ili optičke linije te spojenosti na internetske servere.

DSL usluga

Prvo provjerite lampice na routeru. Ako ne svijetli Internet/Online lampica, a DSL lampica također ne svijetli ili treperi, u pitanju je prekid DSL linije te nam se odmah javite kako bismo napravili dodatne provjere i prijavili smetnju Odjelu tehnike.

Ako ne svijetli Internet/Online lampica, a DSL lampica svijetli stabilno, problem je u spajanju routera na internetske servere. U ovom slučaju potrebno je resetirati router kako bi se konekcija uspostavila.

Resetirati router možete tako da na desetak sekundi pritisnete tipku reset koja se nalazi sa stražnje ili donje strane routera.
VAŽNO: Vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.

Optika

Provjerite lampicu Internet/Online na routeru. Ako ne svijetli, provjerite lampicu LOS na optičkom pretvaraču. Ako svijetli crveno odmah nam se javite kako bismo napravili dodatne provjere i prijavili smetnju Odjelu tehnike. Ako pak ne svijetli, a sve ostale lampice na pretvaraču svijetle zeleno, molim Vas resetirajte oba uređaja kako bi se konekcija uspostavila.

Ako navedene lampice svijetle, mogući problem je u bežičnoj mreži ili u spojenosti LAN kabela. Odgovore potražite niže.

Ako i ovo ne pomogne, svakako nas kontaktirajte kako bismo riješili poteškoću u što kraćem roku!

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Abuse (eng. zloupotreba)

Engleska riječ abuse [abjuz] znači zloupotreba, a u žargonu Interneta označava zloupotrebu Internet servisa, tj. kršenje pravila ponašanja na Internetu (netiquette), kao i uvjeta korištenja za koje prilikom sklapanja ugovora o korištenju usluga korisnici potpisuju da će ih poštivati.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

CARNet internet radi preko CARNet servera te su za neometan rad potrebni ispravni AAIEdu podaci.

Svakako prvo s CARNetom provjerite imate li valjani AAI@EduHr račun (korisničku oznaku). Bez valjanog računa internet vam neće raditi.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.