Zašto mi ne radi internet (ADSL/VDSL)?

Uzroci prekida interneta

  1. Prekid DSL linije
  2. Loša kvaliteta internetske veze

Provjerite lampicu Internet/Online na routeru.

Ako lampica Internet/Online ne svijetli 

Provjerite lampicu DSL na routeru.
Ako DSL lampica ne svijetli ili treperi, a sve ostale lampice na pretvaraču svijetle zeleno, iskopčajte telefonski kabel iz routera i zidne utičnice te provjerite jesu li kabel i konektori oštećeni, zatim ugasite router iz struje i ponovno ga upalite.
Pričekajte nekoliko minuta. Ako se DSL lampica ne upali ili nastavi treperiti kao ranije, odmah nas kontaktirajte putem chata niže kako bismo napravili dodatne provjere.

Ako lampica Internet/Online svijetli

Mogući problem je:

  1. Bežična mreža
  2. Spojenost LAN kabela
  3. Spajanju routera na internetske servere

U ovom slučaju potrebno je resetirati router kako bi se konekcija uspostavila. Resetirati router možete tako da pratite video upute na našoj stranici "Priručnici i upute - routeri > Video upute".
VAŽNO: Vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.
Ako ovo ne pomogne, kontaktirajte nas putem chata.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.