Provjerite lampicu Internet/Online na routeru.
Ako lampica Internet/Online ne svijetli
Provjerite lampicu LOS na optičkom pretvaraču.
- Ako LOS svijetli crveno odmah nam se javite kako bismo napravili dodatne provjere.
- Ako LOS ne svijetli, a sve ostale lampice na pretvaraču svijetle zeleno, molim Vas resetirajte oba uređaja kako bi se konekcija uspostavila.
Ako lampica Internet/Online svijetli
Mogući problem je:
- Bežična mreža
- Spojenost LAN kabela
- Spajanju routera na internetske servere
U ovom slučaju potrebno je resetirati router kako bi se konekcija uspostavila. Resetirati router možete tako da pratite video upute na našoj stranici "Priručnici i upute - routeri > Video upute".
VAŽNO: Vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.
Ako ovo ne pomogne, kontaktirajte nas putem chata.