Zašto mi ne radi internet (Optika)?

Uzroci prekida interneta

  1. Prekid optičke linije
  2. Loša kvaliteta internetske veze

Provjerite lampicu Internet/Online na routeru.

Ako lampica Internet/Online ne svijetli 
Provjerite lampicu LOS na optičkom pretvaraču.

  1. Ako LOS svijetli crveno odmah nam se javite kako bismo napravili dodatne provjere.
  2. Ako LOS ne svijetli, a sve ostale lampice na pretvaraču svijetle zeleno, molim Vas resetirajte oba uređaja kako bi se konekcija uspostavila.

Ako lampica Internet/Online svijetli
Mogući problem je:

  1. Bežična mreža
  2. Spojenost LAN kabela
  3. Spajanju routera na internetske servere

U ovom slučaju potrebno je resetirati router kako bi se konekcija uspostavila. Resetirati router možete tako da pratite video upute na našoj stranici "Priručnici i upute - routeri > Video upute".
VAŽNO: Vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.
Ako ovo ne pomogne, kontaktirajte nas putem chata.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ova greška prikazuje se kod neočekivanog prikaza internet stranice i uzrokovana je neočekivanim radom internet stranice na koju pristupate. Samim time Vaša internet veza nije uzrok poteškoća s kojima se susrećete, a u ovom slučaju ne možete puno učiniti nego pričekati nekoliko minuta i onda osvježit...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.