Zašto mi stalno puca internetska veza?

Postoji nekoliko uzroka pucanja internetske veze, a tiču se pucanja internetske konekcije na routeru, pucanja spojenosti bežične ili žičane mreže, preopterećenje linije kada je povećan upload i/ili download, te pucanje glavnog DSL ili optičkog signala.

Postoji nekoliko uzroka pucanja internetske veze a tiču se pucanja internetske konekcije na routeru, pucanja spojenosti bežične ili žičane mreže, preopterećenje linije kada je povećan upload i/ili download, te pucanje glavnog DSL ili optičkog signala.

Kako biste utvrdili radi li se o bilo kojem od ovih uzroka, svakako prvo ugasite i upalite uređaj te ponovno testirajte radi li ispravno.

Uzrok poteškoće može biti povećan upload i/ili download. Radi se o jednoj vrsti preopterećenja linije gdje veliku količinu resursa oduzme jedan uređaj ili aplikacija te drugi uređaji nemaju brži pristup internetu. U ovom slučaju pratite sljedeće korake:

  1. Ograničite maksimalan download kako bi vam ostalo dostupne brzine za surfanje kao i pristupnom uređaju za komunikaciju sa sustavom.
  2. Ograničite maksimalan upload. 0 označava vrijednost bez ograničenja pa će vam se tako opteretiti cijela linija.
  3. Ograničite maksimalnan globalni broj konekcija na 125. Naime, router ima ograničen broj konekcija na 1024. Ako se taj broj zapuni dolazi do izrazitog usporavanja u radu uređaja te se stvaraju dodatne poteškoće u korištenju usluge.

Povećan promet u uploadu mogu uzrokovati i cloud servisi poput Google Drivea, Dropboxa, iClouda i sličnih. Pokušajte ograničiti upload u navedenim aplikacijama ili navedene aplikacije i upload koristite dok se ne koriste drugi internetski servisi (primjerice, kasni noćni sati).

Ako i dalje postoje poteškoće, napravite reset uređaja. Resetirati router možete tako da pratite video upute na našoj stranici "Priručnici i upute - routeri > Video upute".

VAŽNO: Vraćanjem na tvorničke postavke brišu se sve eventualne postavke koje ste izmijenili na routeru poput imena bežične mreže, lozinke za bežično spajanje ili port forwardinga.

Ako i ovo ne pomogne, svakako nas kontaktirajte kako bismo riješili poteškoću u što kraćem roku!

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ova greška prikazuje se kod neočekivanog prikaza internet stranice i uzrokovana je neočekivanim radom internet stranice na koju pristupate. Samim time Vaša internet veza nije uzrok poteškoća s kojima se susrećete, a u ovom slučaju ne možete puno učiniti nego pričekati nekoliko minuta i onda osvježit...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.