Koji su podaci za prijavu u mobilnu aplikaciju Moj Iskon te korisničke stranice Moj.Iskon?

Podaci za prijavu u aplikaciju kao i u korisničke stranice na iskon webu su isti. Nalaze se u pozdravnom pismu kojeg ste zaprimili prilikom instalacije usluge. Također, iste možemo ustupiti telefonskim upitom ili pisanim putem.

Ako želite da vam podatke ustupimo telefonskim putem potrebno je ispunjenje sljedećih uvjeta:

  1. Poziv je ostvaren preko kontakt broja navedenog u sustavu
  2. Poziv je ostvaren s kontakt osobom navedenom u sustavu
  3. Izvršena je dodatna autorizacija korisnika putem OIB-a ili JMBG-a

Možete nas kontaktirati svaki dan na naš besplatni broj 0800 6320. Naša Tehnička podrška radi 0-24.

Ako želite vaše podatke u pisanom obliku potrebno je da se javite kolegama na Odjel Održavanja korisničkih računa. Zbog sigurnosti vaših podataka, odjel Održavanja korisničkih računa je ovlašten proslijediti vam iste pismenim putem.

Potrebno je poslati zahtjev na mail adresu prijava@iskon.hr te u privitak staviti kopiju osobne iskaznice. Također, kolegama se možete se javiti i putem faksa na broj 016000777.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ako niste samostalno izmjenili PIN roditeljske zaštite istovjetan je PINu za Iskon.TV. Ako ipak jeste, PIN roditeljske zaštite možete samostalno izmjeniti putem postavki Iskon.TVa. 

Pročitajte detaljno u uputi.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

PIN za Iskon.TV možete pronaći na pozdravnom pismu koje ste zaprimili pri instalaciji usluge. Također, isti možemo ustupiti telefonskim putem ili u pisanom obliku.

Detaljno pročitajte u uputi.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Lozinku bežične mreže potrebno je izmijeniti putem administracijskog sučelja routera. Način spajanja i podaci za spajanje ovise o vašem routeru. Potražite svoj router na popisu dostupnih routera u Bazi znanja i skinite PDF datoteku s uputama.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?