Zašto mi ne radi kamera / senzor / centralna jedinica?

Provjerite jesu li uređaji spojeni u struju. Ako i dalje ne rade, testirajte ih u drugoj utičnici.

Ako i dalje ne svijetle lampice na uređajima, kontaktirajte nas kako bismo prijavili poteškoću i zamijenili uređaje.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ako ne rade push notifikacije trebate u "Pravilima" provjeriti je li odabran ispravan mobilni uređaj na koji bi push notifikacije trebale dolaziti. Ujedno, ako ste promijenili mobitel, trebate promijeniti pravilo (izbrisati staro i dodati novo, s novim mobitelom kao uređajem koji prima notifikacije).

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.