Zašto mi ne stižu notifikacije za kreirana pravila?

Ako ne rade push notifikacije trebate u "Pravilima" provjeriti je li odabran ispravan mobilni uređaj na koji bi push notifikacije trebale dolaziti. Ujedno, ako ste promijenili mobitel, trebate promijeniti pravilo (izbrisati staro i dodati novo, s novim mobitelom kao uređajem koji prima notifikacije).

Moguće je da notifikacije neće raditi ako ste na internet spojeni putem mobilnih podataka zbog uštede podataka. Također, ponekad notifikacije ne dolaze jer mobitel u svrhu uštede baterije onemogućuje neke mogućnosti same aplikacije (jako čest problem na Huawei mobitelima).

Dodatno možete napraviti sljedeće:

  1. U postavkama pod System settings - Advanced Settings - Battery Manager, dodati Iskon.Smarthome aplikaciju u Protected Apps. Ovo bi trebalo omogućiti rad aplikacije u pozadini bez obzira na to nalazi li se mobitel u stanju mirovanja.
    • Ovisno o verziji sučelja Android, kod nekih mobitela putanja je General -> Battery -> Power saving exclusions.
  2. Potrebno je isključiti sve varijante 'Prilagodljive baterije' i 'Ograničavanja nekorištenih aplikacija'.
  3. Ako to ne pomogne, pokušajte omogućiti opciju "Keep running after screen off" i Background Data (Settings - Apps - Iskon.Smarthome - Battery - Keep running after screen off) i (Settings - Apps - Iskon.Smarthome - Data usage - Background Data - Enable).
  4. Ako vam ne pomogne nijedan od prethodnih savjeta, pokušajte potpuno izuzeti Iskon.Smarthome aplikaciju sa sljedećeg popisa: Settings - Apps - Settings - Special Access - Exempt from battery optimization - Iskon.Smarthome.
Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.