Zašto se ne mogu ulogirati u sučelje? / Koji su moji podaci za Iskon.Smarthome?

Ako su vam potrebni novi podaci za pristup, kontaktirajte nas s kontakt broja na 01 6000 801 kako bismo izvršili izmjenu podataka.

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Ako ne rade push notifikacije trebate u "Pravilima" provjeriti je li odabran ispravan mobilni uređaj na koji bi push notifikacije trebale dolaziti. Ujedno, ako ste promijenili mobitel, trebate promijeniti pravilo (izbrisati staro i dodati novo, s novim mobitelom kao uređajem koji prima notifikacije).

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.