Zašto mi ne radi internet preko bežične mreže (WLAN/Wi-Fi)?

Najčešći uzroci zbog kojih vam ne radi Wi-Fi su zagušenost mreže, slab signal ili udaljenost od routera i prekid rada bežične mreže.

Uzrok možete utvrditi tako da provjerite jeste li spojeni na mrežu i svijetle li WLAN/Wi-Fi i Internet/Online lampice na routeru. Ako WLAN ne svijetli a Internet/Online svijetli, onda je ugašena bežična mreža te je treba upaliti pritiskom tipke za WLAN/Wi-Fi koja se nalazi na routeru. Ako WLAN svijetli a Internet/Online ne svijetli, pratite upute u "Zašto mi ne radi internet?".

Ako vam pak svijetle obje lampice, a internet ne radi, provjerite što vam javlja uređaj s kojim ste spojeni. Javlja li gubitak konekcije s bežičnom mrežom ili javlja da je spojen ali da nema interneta? Ako je spojen na WLAN/Wi-Fi a ne radi internet, pratite upute u "Zašto mi ne radi internet?".

Ako niste spojeni, a WLAN/Wi-Fi lampica svijetli, mogući je problem zagušenost signala. Provjerite nalazi li se router u blizini drugih odašiljača (mikrovalna, radio, telefon, itd.) i odmaknite ga barem jedan metar dalje ako je ikako moguće. Ako internet i dalje ne radi, napravite reset routera kako bi se ponovno spojili uređaji. 

Ako i ovo ne pomogne, svakako nas kontaktirajte kako bismo riješili poteškoću u što kraćem roku!

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Lozinku bežične mreže potrebno je izmijeniti putem administracijskog sučelja routera. Način spajanja i podaci za spajanje ovise o vašem routeru. Potražite svoj router na popisu dostupnih routera u Bazi znanja i skinite PDF datoteku s uputama.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
WLAN lozinku možete pronaći na naljepnici na routeru na svim markama i tipovima uređaja osim na SIEMENS Gigaset uređajima. Ako imate SIEMENS Gigaset uređaj, kontaktirajte nas na 0800 6320.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?