Zašto se ne mogu spojiti na Wi-Fi?

Postoji nekoliko uzroka i rješenja za poteškoću sa spajanjem na Wi-Fi mrežu: postavke uređaja, lozinka, spojivost, pristupne točke.

Prvenstveno provjerite koju vam grešku uređaj (mobitel, tablet itd.) prikazuje kada se pokušate spojiti. Ako je greška vezana uz autorizaciju (kriva lozinka), probajte je izmjeniti ili napraviti tvornički reset routera kako bi se vratila tvornička lozinka.

Ako se prikazuje greška o spojenosti (connection time-out ili limited connectivity), pratite upute pod "Zašto mi ne radi internet?". Ako vam uređaj javlja nepoznatu grešku, svakako nas kontaktirajte da utvrdimo uzrok poteškoće.

Ako i ovo ne pomogne, svakako nas kontaktirajte kako bismo riješili poteškoću u što kraćem roku!

Je li vam odgovor pomogao?

Povezani sadržaji

Lozinku bežične mreže potrebno je izmijeniti putem administracijskog sučelja routera. Način spajanja i podaci za spajanje ovise o vašem routeru. Potražite svoj router na popisu dostupnih routera u Bazi znanja i skinite PDF datoteku s uputama.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
WLAN lozinku možete pronaći na naljepnici na routeru na svim markama i tipovima uređaja osim na SIEMENS Gigaset uređajima. Ako imate SIEMENS Gigaset uređaj, kontaktirajte nas na 0800 6320.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića i Impressum.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.