Novu lozinku možete postaviti u Moj Iskon mobilnoj aplikaciji ili na korisničkim stranicama moj.iskon.hr.
1. Moj Iskon aplikacija
U aplikaciju se možete prijaviti sa svojim korisničkim brojem ili s korisničkim podacima koje ste dobili u pozdravnom e-mailu/pismu prije nego što Vam je stigla naša usluga. Korisnički broj ćete pronaći na bilo kojem našem računu u gornjem desnom uglu.
Ako ne možete pronaći ni jedan podatak, ponovno postavite svoju lozinku klikom na “Prijava Iskon korisničkim podacima“. Zatim:
- kliknite na „Zaboravili ste podatke za prijavu?“
- odaberite opciju „Ne možete pronaći Korisnički broj“
- upišite svoju e-mail adresu, onu koju ste nam dali kao kontakt e-mail
- provjerite svoj e-mail, lozinka bi Vam uskoro trebala stići.
Ako još uvijek nemate Moj Iskon aplikaciju, možete je preuzeti na svoj smartphone.
2. Moj.Iskon korisničke stranice
U korisničke stranice možete se prijaviti s korisničkim podacima koje ste dobili u pozdravnom e-mailu/pismu prije nego što Vam je stigla naša usluga. Ako ih ne možete pronaći, ponovno postavite svoju lozinku na ovaj način:
- kliknite na „Zaboravljena lozinka“
- upišite svoju e-mail adresu koju ste nam dali kao kontakt e-mail i svoj korisnički broj. Njega ćete pronaći na bilo kojem našem računu u gornjem desnom uglu
- kliknite na „Pošalji poveznicu“
- provjerite svoj e-mail, nova lozinka bi Vam uskoro trebala stići.